RejestracjaSzukajStatystykiZaloguj



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
NOWY SINGIEL.
Autor Wiadomość
helli 
Wygadany rasmuser



Wiek: 25
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 332
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 30-11-13, 09:44   

mirabel napisał/a:
Amanda dostająca spazmów, Lauri w trumnie, a potem ten kontur ciała z obrysowanym penisem, dochodzenie Amandy, Lauri w dresie na plaży... Chaos, normalnie chaos, nie wyrobiłam :lol:


Nie zapomnijmy jeszcze o obrysowanych piórach. To też ważny element ;p

Ogólnie jak piosenka za bardzo nie przypadła mi do gustu, tak teledysk jest spoko :)
_________________
I wish I had missed the first time that we kissed
 
     
anetau90 
Wygadany rasmuser



Wiek: 27
Dołączyła: 23 Paź 2012
Posty: 295
Skąd: Dębno
Wysłany: 30-11-13, 10:35   

Już od pierwszych sekund dostaję palpitacji serca (mowa o Lauri'm w trumnie :ic04: :ic04: :ic04: :ic04: ) płakać mi się chciało (możecie uznać że jestem jakaś przewrażliwiona) Według mnie to amanda powinna leżeć w tej trumnie... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Do tej pory się trzęse. Utwór... po prostu nie lubię takiego gatunku więc ciężko mi będzie się przyzwyczaić. Od początku jego solowej twórczości mam takie wrażenie... zagubienie.
Niepotrafię tego nazwać określić...
_________________
TheRasmusfaneczka
 
     
Madzia_Lintuska
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-13, 00:27   

Oto mój komenarz po usłyszeniu i obejrzeniu klipu: http://ridelite.pl/trudne....jpg&dir=131128
 
     
Robaczek 
Wygadany rasmuser



Wiek: 19
Dołączyła: 30 Lip 2013
Posty: 103
Wysłany: 01-12-13, 14:49   

Madzia_Lintuska napisał/a:
http://ridelite.pl/trudne....jpg&dir=131128


Lauri by się obraził :ic11:
_________________
Don't give up because you're losing.
 
     
Michal1989
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-13, 12:22   

Lauri lepiej niech wraca do swojej kapeli i do tworzenia nowej płyty z TR bo to ten nowy singiel to za przeproszeniem g**no. My favourite drug jeszcze w miare ale ten My house to żenada.. ; P
 
     
Trawka 
Wygadany rasmuser



Wiek: 23
Dołączyła: 24 Cze 2009
Posty: 352
Skąd: Oświęcim / Katowice
Wysłany: 02-12-13, 20:56   

Dopiero dziś miałam okazję obejrzeć klip i nie mogłam przestać się śmiać :lol: mimo, że singiel nie jest wysokich lotów, treściwy teledysk uzupełnia wszelkie braki. Przyzwyczaiłam się do tragikomedii solowej twórczości Lauriego, dlatego z ochotą wciskam replay ;)
_________________
To, co robię, nie musi mieć sensu dla nikogo poza mną.
 
     
marzenka
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-13, 15:44   

rany boskie. tego sie nie da sluchac. nie nie nie nie nie...ale przy ogladaniu usmialam sie bardzo. czy my, wszyscy, jako fanklub, nie mozemy wystosowac jakiegos zadania nagrania nowej plyty TR i chocby niesmialej prosby o zaprzestanie tych solowych eksperymentow? rania ma dusze i zabuzaja wizerunek idealnego wokalisty:(
 
     
Robaczek 
Wygadany rasmuser



Wiek: 19
Dołączyła: 30 Lip 2013
Posty: 103
Wysłany: 03-12-13, 16:49   

Ale o co wam wszystkim chodzi? Lauri po prostu realizuje swoje marzenia. Przeciez mu wolno jak kazdemu. Chyba nie rzuci zespolu dla sojego "hobby". Moze on ciagle chce probowac czegos nowego. I niech to kontynuuje skoro tak to lubi i sprawia mu to przyjemnosc. Czy tylko mi przypadla do gustu ta piosenka...?
_________________
Don't give up because you're losing.
 
     
Amy Blue Rose 
Super rasmuser



Wiek: 33
Dołączyła: 16 Sie 2007
Posty: 884
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-12-13, 20:41   

Akurat tego teledysku nie widziałam i raczej nie mam zamiaru go zobaczyć. Wystarczy,że po ujrzeniu kawałka "She's a bomb" mam uraz a ta jego solo kariera to po prostu kpina/żart/pomyłka*

*niepotrzebne skreślić
 
     
mirabel 
Uzależniony rasmuser



Wiek: 22
Dołączyła: 23 Lut 2010
Posty: 1505
Skąd: Pessac
Wysłany: 03-12-13, 21:35   

Robaczek napisał/a:
Ale o co wam wszystkim chodzi? Lauri po prostu realizuje swoje marzenia. Przeciez mu wolno jak kazdemu. Chyba nie rzuci zespolu dla sojego "hobby". Moze on ciagle chce probowac czegos nowego. I niech to kontynuuje skoro tak to lubi i sprawia mu to przyjemnosc.
Pewnie, niech się bawi. Każdy powinien robić to co sprawia mu przyjemność i frajdę ;) Ale nieco krytyki nie zaszkodzi, jeszcze nam obrośnie w piórka i stwierdzi, że jest lepszy niż DP, Ornette czy inni "hałsowcy" :lol:
_________________
 
     
marzenka
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-13, 16:56   

ja sie nie znam na "halsowcach" to nie wiem, czy ma szanse byc lepszy. wiem, ze mi sie nie podoba strasznie bardzo i stanowczo protestuje przeciwko TAKIM zabawom.
ja rozumiem fajki, zwykle, czy elektroniczne, alkohol, imprezy, panienki, ale tego nie rozumiem i juz :/
chce The Rasmus. Stare, dobre The Rasmus z pieknym wokalem, rockowa muzyka i tekstami za ktorymi sie teskni.
i co? moje "chce" sie dla niego nie liczy, a jego "chce sie bawic" ma sie liczyc dla mnie?
a jak chce nowe prubowac, to niech black metalu albo deth'a popruboje. :ic18:
 
     
Madzia_Lintuska
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-13, 19:12   

marzenka napisał/a:
rany boskie. tego sie nie da sluchac. nie nie nie nie nie...ale przy ogladaniu usmialam sie bardzo.

Przesłuchałam raz i więcej razy nie mogłam. Klip musiałam oglądać bez dźwięku, żeby przez niego przebrnąć. Nie wiem, czy Lauri chciał stworzyć coś zabawnego czy stawia się na równi z geniuszem Jacksona i Presleya? Czekam na moment, kiedy powie co go zainspirowało, żeby stworzyć taki klip.
marzenka napisał/a:
wiem, ze mi sie nie podoba strasznie bardzo i stanowczo protestuje przeciwko TAKIM zabawom.

Protest protestem, wielu pewnie jest niezadowolonych z tego, co tworzy w chwili obecnej, ale wydaje mi się, ze solową twórczością raczej nie zdobył wielu nowych fanów, a zostali przy nim ci, którzy znają go jako wokalistę TR. I nie każdemu taka muzyka odpowiada. Z resztą, on już chyba jest w takim momencie życia jako artysta, że dorabiając się na muzie, ktorą tworzył z chłopakami może pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i zmaterializować swoje odmienne od stylu TR pomysły właśnie na solowym krążku, przecież nikt mu nie zabroni tego robić.
mirabel napisał/a:
Pewnie, niech się bawi. Każdy powinien robić to co sprawia mu przyjemność i frajdę

Dokładnie, a przecież solowy album nie oznacza końca TR, więc chill out ;)
 
     
mirabel 
Uzależniony rasmuser



Wiek: 22
Dołączyła: 23 Lut 2010
Posty: 1505
Skąd: Pessac
Wysłany: 04-12-13, 19:37   

https://www.facebook.com/...d=17&ref=stream
Fotki z LA, gdzie kręcili klip ;)
_________________
 
     
Robaczek 
Wygadany rasmuser



Wiek: 19
Dołączyła: 30 Lip 2013
Posty: 103
Wysłany: 04-12-13, 20:45   

Haha :) Lauri calkiem niezle wyglada w wasach :D

marzenka, opanuj sie troche, Lauri robi to co lubi, to JEGO zycie. Nikt Ci nie kaze lubic tego co on teraz robi. Jak chcesz sobie posluchac metalu, przerzuc sie na inne zespoly. Bez obrazy :)
_________________
Don't give up because you're losing.
 
     
Moniczek 
Miss "Wakacje 2009"



Wiek: 29
Dołączyła: 12 Wrz 2004
Posty: 1430
Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 18-12-13, 14:02   

Teledysk: https://www.youtube.com/watch?v=dV06JM-jMoo
Piosenka nie jest zła, ale teledysk lepszy :ic11:
_________________
--> https://www.facebook.com/...ePrzyjaznaBuda/ <--

Su-Su-Suursmurffi :k01:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14