RejestracjaSzukajStatystykiZaloguj



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
EeroTV Katso 5.10. 06video(dom Eero?)
Autor Wiadomość
risti
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-06, 12:11   

Moniczek napisał/a:
Daniel-syn?

fajnie by było, uwielbiam to imie :ic17:
Moniczek napisał/a:
Anastazja-żona?

księżniczke z bajki se znalazł :k01:

ale wątpie w to, bo ta laska bynajmniej na hinduske nie wyglada... :ic20:
 
     
Agon
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-06, 19:19   

Silva, dzięki za przetłumaczenie ogólnego sensu wywiadu :*
Nice wywiad ^^
 
     
anninko
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-06, 15:47   

EWA20, dzięki za wywiad i za pozwolenie:P
Wielkie Kittos!!! :30: :30:
I fanow H&S zaprszam do tej strony w moim podpisie. :ic01:
 
     
Dorota
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-06, 11:55   

risti, no nie wygląda ale nawet nie jest barzydka synka też mają ładnego
 
     
dalianka 
Wygadany rasmuser



Dołączyła: 25 Kwi 2004
Posty: 316
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-10-06, 13:48   

dzieki za wywiad i mozliwosc sciagniecia :ic16: wlasnie zastanawialysmy sie z Lori czy to jego rodzinka, ciekawe:)

anninko napisał/a:
I fanow H&S zaprszam do tej strony w moim podpisie. :ic01:

fajnie zrobiona stronka :wink:
 
 
     
Aanka:)
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-07, 22:23   

jaki synek podobny do tatusia:D
 
     
Kuu 
Wygadany rasmuser



Wiek: 26
Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 302
Skąd: z Ropczyc
Wysłany: 06-05-07, 16:23   

Silva napisał/a:
jego żona nie jest hiduską :] a jeśli chodzi o hinduskę to Eero nosi takie medalioniki z twarzą nauczycielki Jogi i ona jest hinduską i przez jakiś czas myśleliśmy, że to jego żona jest na tych medalionikach :D
ja byłam o tym święcie przekonana, dzięki za wyjaśnienie :30: jeśli nie jest hinduską...to by wiele wyjaśniało :ic11:

[ Dodano: 06-05-07, 16:24 ]
a wywiadu ciągle i wciąż nie mogę otworzyć :ic19: tylko nie wiem dlaczego... :ic20:
_________________
"...jeden wspólny wielki raj, który da nam skrzydła i pozwoli dotknąć gwiazd..."
 
 
     
anninko
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-07, 18:34   

Kuu napisał/a:
nie jest hinduską.

:P
To w końcu jest czy nie :lol: Bo na niektórym stronach o TR pisze, że jest... :P P
Kuu napisał/a:
a wywiadu ciągle i wciąż nie mogę otworzyć

Pewnie już skaskowali - bo dawno dali go.
Na You-tube jest:
http://www.youtube.com/watch?v=jbRuKAu_Ngg I część.
http://www.youtube.com/watch?v=XKZTDSRAl-E II część.
 
     
E
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-07, 18:58   

anninko napisał/a:
Pewnie już skaskowali - bo dawno dali go.

link nadal działa w pierwszym poście ..ale dobrze ,że dałaś i te ...
 
     
Dorota
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-07, 23:26   

anninko, dzięki :ic14:
 
     
Zosia
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-07, 18:23   

rasmuseczka napisał/a:
napewno mówi cos o medytacji i o muzyce..reszta niezrozumiana
tak, to na pewno, a reszta ?a reszta jest milczeniem :k01:
 
     
Dorota
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-07, 13:28   

Zosia, milczenie jest złotem :k06:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12